"Pasja 620" to szybki jacht turystyczny przeznaczony do budowy amatorskiej. Kadłub o obłych kształtach może być wykonany w trzech wariantach: poszycie listewkowe, poszycie listewkowe laminowane, poszycie diagonalne (tylko dla doświadczonych i bardzo starannych). Wręgi wycinane z desek. Pokład sklejkowy. Dobór materiałów indywidualny, zależny od budującego. Jacht może być wykonany w nastepujących wersjach: z podnoszonym szybrowo balastem, z balastem zewnętrznym i chowanym w nim mieczem, z balastem wewnętrznym i mieczem obrotowym. System podnoszenia balastu szybrowego za pomocą korbki umieszczonej na skrzynce mieczowej, pod stołem, sprawdził się jako prosty w obsłudze i niezawodny. Rozwiązania miecza i balastu podobne jak w jachcie "Pasja 580".
Maszt jachtu kładziony. W pawęży duże "okno" dla ułatwienia wychodzenia z wody oraz zawieszenia silnika. Na rufie pojemna bakista, na dziobie odpływowa komora kotwiczna. Pasja 620, 580 i 570 były pierwszymi małymi jachtami z podwójną koją podkokpitową i wydzieloną toaletą. Rozwiązanie to, zdaniem użytkowników, okazało się wygodniejsze od tradycyjnego. Wnętrze zapewnia 4 osobom możliwość odseparowania w dwóch oddzielnych kabinach wyposażonych w dwumetrowe koje. Zamykany przedział WC możemy wyposażyć w szafki oraz umywalkę. Kambuz mieści kardanowo zawieszoną kuchenkę i zlewozmywak. Umieszczony na skrzyni mieczowej stół ma wymiary umożliwiające czterem osobom wygodne spożywanie posiłków. We wnętrzu liczne półki i bakisty. Pomimo wysokiej burty, pozwalającej usiąść na koi rufowej, kadłub "Pasji 620", podobnie jak "Pasji 580", ma lekką i zharmonizowaną sylwetkę.